viernes, septiembre 28, 2007

SF LoveFest




Pics by Joe, our roommate in SF! :)

5 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Di widze że sie świetnie tam bawisz :D Hehehe :D pozdro SF LOVEfest :D niech miłośc bedzie z wami !!! :* TESKNIE :*

sáb oct 06, 12:33:00 a. m.  
Blogger diana said...

Fajnie, ze tak to wygląda. Prawda jest jednak inna... Niestety;-) Już jestem w PL haha:> No i studia i te inne Ważności czas zacząć.
A zdjęcia robił Joe - współlokator z hostelu w SF - i podesłał mi parę dni temu:) Za jego zgodą wrzuciłam je tutaj:)
Ogólnie musimy tu duzo pouzupełniać, ale jekieś errory wyskakują, a narazie nie mam mocy się z tym męczyć. Czekam na natchnienie;-)
No nic - baw się i szalej;-)
Pozdrowienia z PL,
diana.

sáb oct 06, 12:57:00 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

hola Diana soy Tere, que tal estas? espero que muy bien, ya veo que no paras de viajar, dale recuerdos a Pawel!
besos

sáb oct 06, 06:07:00 p. m.  
Blogger zocha said...

hej...kiedy bylo to love fest??? czemu nie mowilas ze tez wtym roku bylas w SF....powczuwalabym sie bardziej;)

mar oct 16, 01:36:00 a. m.  
Blogger diana said...

LoveFest było pod koniec września. mnie już tam nie było, ale współlokator podesłał zdjęcia:D a dowiedziałam się, że jesteś w SF, jak już byłam prawie w meksyku :]
diana.

mar oct 16, 08:20:00 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home