viernes, mayo 25, 2007

z cyklu: zdjęcia niepozowane.

wiadomo nie od dziś, że Garfieldy to pomarańczowogłowe stworzenia.

bez odpowiednich predyspozycji przytulanka z TAKĄ kartką urodzinową, to nie byle wyczyn. dla niektórych to jednak przysłowiowa "bułka z masłem":>

Biznesłumen z a w s z e wyczyta prawdę z gwiazd(...).

(...)powiedział Klucznik pobrzękując pękiem tajmniczych, metalowych przedmiotów.

Tajemniczy Don Maro z Krainy D(r)eszczowców postrachem okolicznej Ludności Tubylczej.
(Uhh, jak ja niecierpię Smerfów... )


[Sylwie]
Kto się boi Gargamela
Niechaj zaraz idzie spać
Bo to filmy dla tych co się lubią bać!

Adam, pokaż jak bardzo lubisz pozować do zdjęć.

Grunt to SPONTANiczny uśmiech:D

Kolor jest, wszystko gra.

co ja z Wami mam, Dzieci Drogie...?

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Komentarze pod zdjęciami najlepsze :)))

dom may 27, 09:08:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Od kiedy ja mam takie cuś na głowie pomaranczowego ;>
grrrr :p

mié may 30, 08:48:00 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home